SIMKAD TONEWOW-Excel (TWE)


Web ini dibawakan oleh: Mazelan Abas

biztonewow.com Contoh Simkad Tonewow.

Pra-Syarat menjadi Pengedar Simkad Tonewow-Excel (TWE).

✅ Untuk menjadi seorang pengedar simkad ini, anda perlu mendaftar sekurang2nya sekeping menggunakan nama anda sendiri.

✅ Oleh itu, jika anda belum lagi mendaftarkan simkad tonewow-Excel (TWE) ini diatas nama, anda perlu membelinya terlebih dahulu. KLIK DISINI UTK MEMBELI.

✅ Keuntungannya sbg pengedar, sekiranya anda berjaya menjual simkad ini kepada seorang pelanggan, anda akan dapat untung runcit, komisyen jualan dan komisyen topup.

✅ Setiap seorang pelanggan yang anda daftarkan dibawah id anda, anda akan dapat komisyen jualan sebanyak RM4.

✅ Setiap kali mereka topup simkad tersebut, anda akan dapat 6% - 15% daripada jumlah topup mereka. Ini dinamakan komisyen topup.

✅ Semua komisyen ini akan dimasukkan terus kedalam bank anda pada hujung bulan hadapannya.

✅ Syarat utama untuk anda menerima komisyen diatas adalah, anda sendiri perlu topup minima RM30 pada bulan tersebut.

✅ Mana-mana bulan yang anda gagal untuk topup minima, komisyen anda pada bulan itu akan hilang sepenuhnya.

✅ Anda juga boleh menjual simkad ini pada harga RM25 sekeping. Disini juga anda boleh mendapat sehingga RM7 untung runcit.

Mengapa anda perlu manjadi Pengedar Simkad Tonewow-Excel (TWE).

1. Terlalu mudah untuk menjadi pengedar.
Hanya jadi pengguna sahaja.

✅ Cuba anda bayangkan berapa lama anda menjadi pengguna simkad Maxis, Celcom, UMobile, RedOne, dan macam2 lagi. Mungkin setahun, 2 tahun, 5 tahun atau 10 tahun?

✅ Adakah mereka membenarkan anda untuk menjadi pengedar mereka?
Jawapannya tidak. Anda perlu modal yg besar untuk memohon menjadi pengedar mereka.

✅ Tetapi hanya sebagai pengguna simkad tonewow-Excel (TWE) sahaja, automatik anda adalah seorang pengedar simkad ini. Gunakan peluang keemasan ini untuk membabitkan diri dalam bisnes telekomunikasi.

✅ Duit keuntungan dalam industri ini sangat banyak rakan2 semua. Kalau kita tak ambil, orang lain akan ambil. Kita hanya jadi penyumbang sahaja kepada keuntungan tersebut.

mazelan abas

2. Pelanggan ada didepan mata kita.
Mungkin anda terfikir nak jual kat sapa ya?

✅ Rakan2, saya nak beritahu, pelanggan anda, ada disekeliling anda sekarang ini. Ahli keluarga, rakan2 sekerja, adik beradik, saudara-mara, semua mereka adalah penggunakan telefon. Jual pada mereka, suruh mereka gunakan simkad tonewow-Excel (TWE).

✅ Anda boleh berikan beberapa sebab mengapa mereka MESTI gunakan simkad ini.

a. Simkad ini sangat jimat berbanding simkad2 yg lain. Contohnya hanya dengan RM50 sebulan, mereka boleh dapat 89 Gb data dan unlimited call kesemua rangkaian.

b. Kalau simkad yg mereka gunakan sekarang kurang laju speednya, suruh mereka cuba simkad tonewow-Excel (TWE) ini. Sebab ia menggunakan speed 4G+, sepatutnya sangat laju.

c. Bila mereka dah selesa menggunakan simkad tonewow-Excel (TWE), (sebab ia datang dengan nombor baru), barulah kita akan usahakan untuk kekalkan nombor lama mereka, jika mereka mahu.

d. Selama ini kalau mereka topup, kompani telefon yang akan dapat untung berbilion2 ringgit, tapi sekarang kalau mereka topup anda akan dapat komisyen. Terutama anak2 anda, kalau selama ini mereka topup, kompani yg untung, GUNAKAN simkad ini, kalau mereka topup, sekurang2nya anda akan dapat untung. Malahan duit topup pun kadang2 anda yg bagikan.

e. Suatu hari nanti, jika mereka mula mencari2 bisnes yg sesuai untuk cari duit tambahan, sekurang2nya mereka boleh terus mulakan sebagai pengedar simkad tonewow-Excel (TWE). Tak perlu nak keluar modal, nak setup apa2 bisnes, tak perlu modal nak buka ofis, tak perlu modal nak buka kedai. Semua tu memerlukan modal yg besar untuk memulakan sesuatu bisnes.

f. Satu2nya simkad yg menyediakan khairat kematian sehingga RM2,000. Kenapa tak mahu cuba simkad ini?

3. Jual sekali, untung berkali-kali. (Pasif Income).
Sebagai pengedar simkad tonewow-Excel (TWE) ini, jika anda berjaya menjual pada seorang sahaja, anda akan dapat komisyen selagi dia topup simkad tersebut. Maknanya anda jual sekali, tapi anda akan dapat duit berkali-kali.

✅ Lagi ramai pengguna anda, lagi ramai orang topup, lagi banyak komisyen anda. Anda boleh usahakan bisnes ini bersungguh2 selama setahun dua, selepas itu akan boleh menikmati komisyen bulanan yg tinggi. Walau pun ketika itu anda sudah berhenti menambah bilangan pelanggan anda.

✅ Ini contoh komisyen yg diterima oleh salah seorang pengedar simkad ini, ia mengusahakan ketika tahun 2010 lagi. Selepas 2 tahun beliau berusaha menambahkan pelanggan, beliau berhenti mencari pelanggan, tetapi selepas itu komisyen beliau masih diperolehi hingga ke hari ini.

mazelan abas
✅ Walaupun anda berhenti menambahkan pelanggan, mana mungkin pelanggan anda berhenti topup simkad mereka.

✅ Komisyen pasif seperti ini, sebenarnya juga sebagai persiapan dikala susah. Mungkin sekarang ini anda masih bekerja, anda boleh menyara diri sendiri dan keluarga dengan hasil gaji dari pekerjaan tersebut.

✅ Apa kata anda sakit sehingga tak boleh kerja? Apa kata anda dibuang kerja? Apa kata anda meninggal sehingga tiada apa yg ingin ditinggalkan utk keluarga kecuali hutang? Komisyen pasif inilah biasanya yg menjadi asebab penyelamat atau kelegaan diwaktu susah. Tapi komisyen pasif ini tidak akan menjadi besar jika anda tidak mulakan sekarang.

4. Modal yang kecil.
Modal untuk memulakan bisnes ini hanyalah menjadi pengguna terlebih dahulu. Kalau anda beli sekeping sahaja, harganya lebih kurang RM20. Maknanya untuk mendapat lesen menjadi pengedar simkad tonwow-Excel (TWE) hanyalah RM20.

✅ Mungkin anda perlu beli beberapa keping untuk mula menjual kepada orang lain, kalau tak ada simkad macamana nak jual pada orang lain kan?. Katalah anda nak mulakan dengan 5 keping, jadi anda kena keluar lebih kurang RM100. Itulah modalnya diperingkat awal.

✅ Bila habis dijual 5 keping tersebut, gunakan duit tu untuk beli semula 5 keping. Jadi itulah modal anda yg perlu dikeluarkan. Bukannya besar sangat.

mazelan abas
5. Kerjanya MUDAH, hanya jual simkad.
Kerja anda mudah, hanya jual simkad, bukan jual topup ya!

✅ Topup Digi ada dijual dikedai2, anda tak perlu jual topup. Anda hanya jual simkad, bila mereka topup anda dapat komisyen. Lagi ramai pelanggan, lagi banyak komisyen anda. Itu sahaja yg perlu anda tahu.

✅ Bagaimana cara nak jual?
Ikut mana cara menjual yang anda selesa.

➯ Ada yg hanya menjual dengan cara sembang2 dengan kawan2. Buat secara sambil2 sahaja.

➯ Ada yg menjual hanya lalu facebook dan website sahaja.

➯ Ada yg menjual dengan cara sebarkan flyier banyak2.

➯ Ada yg menjual dengan cara buka booth dipasar2 malam dan didepan2 bank.

➯ Ada juga yg siap buka office jualan.

➯ Ada juga yang suka buat talk, buat ceramah, kumpulkan orang dan beri penerangan.

➯ Ada yg suka buat table talk.

Macam2 cara boleh dilakukan, terpulang kepada keselesaan anda. Pokok pangkalnya, boleh jual.

biztonewow.com
biztonewow.com
biztonewow.com
biztonewow.com
biztonewow.com
biztonewow.com

6. Komisyennya boleh diwarisi.
Jika anda meninggal dunia, komisyen dalam tonewow-Excel (TWE) ini boleh diwariskan.

✅ Katalah komisyen anda setiap bulan sudah mencecah RM10,000. Jika anda meninggal dunia, komisyen tersebut akan tetap dapat dan diberikan kepada pewaris anda. Mungkin anda tidak sempat meninggalkan harta yang banyak, mungkin anak kecil2 lagi, tetapi dengan komisyen ini mungkin dapat memudahkan keluarga anda utk meneruskan kehidupan.

✅ Nasihat saya buatlah bisnes ini. Saya sudah lihat dengan mata kepala saya sendiri, berapa ramai balu2 yg ditinggalkan oleh suami mereka masih dapat meneruskan kehidupan seperti biasa, walau pun mereka tidak bekerja, walaupun suami mereka tidak meninggalkan harta yang banyak utk mereka. Mereka meneruskan kehidupan seharian hanya dengan komisyen daripada bisnes ini sahaja.

✅ Jangan lupa tuan, gaji dari perkerjaan suami tidak boleh diwariskan. Biarlah suami kerja sebagai lawyer atau doktor sekali pun, suami meninggal, isteri tak dapat gaji suami dia tau.

✅ Saya nasihatkan, jika web ini dibaca oleh para isteri, kalau suami tak punya banyak harta, hutang masih keliling pinggang, nasihatkan suami utk buat bisnes ini.

✅ Kalau isteri meninggal dulu, biasanya suami seperti biasa boleh meneruskan kehidupan. Tapi kalau suami meninggal dulu, isteri pulak tak ada kerja, anak pulak masih ramai, hutang pulak masih banyak, suruhlah suami tu buat bisnes ini, dan pastikan dia letakkan nama pewaris adalah nama anda. Kalau tidak melencong pulak duit tu. Manalah tau suami tu ramai pulak isterinya. Berebut kesudahnya.

Pakej Pelancongan Utk Pengedar.

biztonewow.com
✅ Untuk menggalakkan pengedar mendapatkan komisyen yg tinggi utk diri anda sendiri, HQ telah memberikan satu pakej galakkan kepada anda.

✅ Sesiapa pengedar yang berjaya mendaftarkan pengguna seramai 130 orang bermula daripada 1.1.2020 sehingga 31.12.2020

✅ Semua pengguna tersebut perlu berstatus aktif sehingga 31.12.2020

✅ Semua pengguna tersebut perlu melanggan mana2 pakej, dan nilai terkumpul pakej tersebut perlulah minima RM250 sehingga 31.12.2020

✅ Mana2 pengedar yg memenuhi syarat diatas akan menerima pakej pelancongan ke Australia:

Selama lebih kurang seminggu,
Tiket flight pergi/balik percuma,
Tempat tinggal di hotel mewah percuma,
Makan tghari/malam percuma,
Dibawa berjalan2 tempat menarik percuma
Diberikan duit poket utk berbelanja.

✅ Melancong ini besar kemungkinan pada bulan May 2021.

Testimoni Pengedar Simkad Tonewow-Excel (TWE).

Bisnes mengedarkan simkad ini telah bermula pada bulan april 2010 oleh syarikat Tone Group.

✅ Semenjak dari tarikh itu ToneGroup telah melahir beratus-ratus jutawan.

biztonewow.com
✅ Sehingga hari ini semua diantara mereka masih mendapat komisyen ribuan ringgit, malahan berpuluh-puluh ribu ringgit setiap bulan.

✅ Mereka ini semuanya rata-rata tidak bekerja lagi. Duduk diam2, setiap bulan dapat duit. Ini adalah hasil usaha penat lelah mereka menjual simkad ini siang dan malam pada 2 tahun pertama menjadi penjual simkad ini.

✅ Mengapa Mazelan Abas (Admin WebSite) menjadi pengedar simkad Tonewow-Excel (TWE) ini. KLIK DISINI.


Diatas sebab2 diatas, saya galakkan untuk anda jadilah pengedar simkad tonewow-Excel (TWE) ini.

Mulakan hari ini sebagai pengedar Simkad Tonewow-Excel (TWE).

KLIK DISINI.



Website ini dimiliki oleh biztonewow.com - Mazelan Abas